LIKE Kami di Facebook

Wednesday, February 2, 2011

Lady Gaga & Justin Bieber Illuminati???

Sebelum itu, apa maksud Illuminati???


Illuminati (dari perkataan 'illuminate' bermaksud menerangi) adalah sebuah organisasi sulit terhasil dari gabungan pertubuhan kaum pagan khasnya Kabbalah-Yahudi dan kaum Kristian yang murtad dari agama mereka. Illuminati pada asalnya adalah berasaskan pengetahuan rahsia yang kononnya dicapai oleh kaum pagan sejak turun temurun yang lebih kepada dunia sihir,ramalan astrologi dan mistik sesat.Pengetahuan ini akhirnya diminati pula oleh kaum Kristian yang mula tidak percaya dengan agama mereka akibat kelemahan-kelemahan yang terdapat di dalamnya termasuk kecelaruan konsep Triniti dan kesahihan Bible yang bercampur aduk dengan tulisan paderi.

Perkataan Illuminati dinisbatkan kepada salah satu daripada kumpulan mazhab Yahudi iaitu kumpulan Illuminati yang dianggotai golongan bijaksana (hukama) Yahudi.Dalam bahasa Arab pula perkataan Illuminati bermaksud al-Nuraniyyin.Ini berasal dari salah satu nama Iblis yang dinisbatkan kepada 'bintang pagi' yang bercahaya terang atau dengan nama panggilannya ialah Lucifer.Oleh itu,perkataan ini diambil dari maksud Lucifer itu sendiri iaitu 'Pemegang Cahaya'.Pertubuhan ini dibiayai oleh Rothschid yang merupakan gedung kewangan Yahudi.

Pengikut-pengikut ini memang mempunyai berkemahiran tinggi dalam semua aspek kehidupan dunia telah membina markas-markas sulit di seluruh dunia yang diberi nama sebagai 'Lodges of The Grand Orient' untuk melaksanakan agenda Dajal Laknatullah yang merekrutnya.

Tujuan asas Illuminati ialah menguasai dunia dan isinya.Dengan itu mereka dapat melaksanakan apa jua kehendak mereka sendiri.Namun begitu mereka bukanlah yang sebenar-benarnya memegang kuasa di Illuminati ini.Terdapat 'The Hidden Hand' yang memantau mereka.Dia adalah Dajal Laknatullah Al-Muntazhor, manusia berwatak syaitan yang dilengahkan ajalnya.



Berikut merupakan matlamat illuminati secara umumnya yang perlu mereka capai mengikut agenda yang telah dirancang:
1. Menghapuskan semua kerajaan-kerajaan kebangsaan yang berpelembagaan.
2. Menghapuskan sistem warisan harta pusaka.
3. Menghapuskan pemilikan harta benda sebagai hak persendirian.
4. Menghapuskan semangat nasionalisme.
5. Menghapuskan rumahtangga sebagai hak orang perseorangan dan kehidupan berkeluarga kerana ia merupakan permulaan kepada ketamadunan manusia.
6. Apa yang paling penting ialah menghapuskan semua agama yang sedia ada di dunia terutama agama Islam supaya umat manusia dapat dipaksa menganut ideologi internasionalisme.




APAKAH PULA FREEMASON?

Freemasonry (bahasa Inggeris) adalah sebuah organisasi persaudaraan antarabangsa. Freemasonry pada zaman moden bermula dengan berdirinya Grand Lodge di London, Inggris pada tahun 1717. Sebagian peneliti Barat berkeyakinan bahwa Freemasonry sebenarnya sudah didirikan di Scotland pada abad ke-14, ketika Ksatria Templar dihapuskan oleh Raja Perancis Philipe le Bel dan Paus Clement V.


Freemason mempunyai peringkat-peringkat penyertaan (level). Peringkat terendah akan diajar konsep persamaan dan persaudaraaan manusia. Agama tidak disentuh.Tetapi setiap kali menaiki peringkat, ahli akan dimasukkan sedikit demi sedikit doktrin Satanism dan mistik Kabbalah. Akhirnya pada peringkat tertinggi (contohnya 33rd degree) seseorang itu akan menyembah Iblis sepenuhnya dan tunduk kepada perintah-perintah Dajal Laknatullah.

Seperti yang ramai telah ketahui....pengikut berani mati illuminati ialah Lady Gaga... yang orang Islam sendiri kebanyakannya begitu mengagumi bakat nyanyiannya...malah lagu-lagunya seperti Bad Romance, Paparazzi , Poker Face dan Just Dance turut menjadi siulan ramai...... sedarkah anda...bahawa lagu-lagu itu sebenarnya mempunyai mesejnya yang tersendiri???


Antara lambang "All Seing Eye yang dilakukan Lady Gaga"




Lady in Red.......(salah satu simbol illuminati)



Video-video illuminati yang berkaitan........

Sila pause dahulu lagu Maher Zain-Hold My Hand di bawah sekali sebelum menonton video-video ini..

Allah tahu apa yang kamu lakukan...jangan salah gunakan video-video ini....































Mungkin video-video di atas kurang sesuai untuk tontonan kita semua..namun,ambillah semuanya dari sudut positif diri kita......adakah kita msaih mahu mengagung-agungkan lagi mereka??? Fikirkan... mari kita beralih arah ke kehidupan yang berlandaskan syariah Islam.... pilihlah muzik yang sesuai seperti lagu dendangan Maher Zain, Sami Yusuf dan kumpulan-kumpulan nasyid negara kita sendiri........

Niat terletak di dalam hati kita sendiri..jangan salah gunakan video-video di atas........ Allah tahu apa yang anda lakukan............wallahualam..........

1 comment:

  1. tak semestinya mereka yg berpegang dgn illuminati ini jahat kesemuanya...selalunya mereka melakukan perkara sedemikian untuk mendapat kemewahan & wang sehingga terikat dengan sesebuah perjanjian........dgn syaitan...

    wallahualam.........

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GURU-GURU BADAR

GURU-GURU BADAR

LUJNAH BADAR PUTERA

LUJNAH BADAR PUTERA

Jom sertai Badan Dakwah & Rohani SMKAY